A terméket hozzáadtuk a kosarához
Termékek házhozszállítása
Házhoz szállítási költség
19.900 Ft rendelés-összeg alatt: 1690 Ft
19.900 Ft rendelés-összeg fölött: INGYENES
Nagyméretű csomag (pl. bútorok): egyedi ár
A normál méretű belföldi csomagokat a GLS futárszolgálattal szállítjuk ki! A GLS csomagjainkat itt követheti nyomon. A GLS több kényelmi szolgáltatást is biztosít, ilyen például az SMS és email értesítő a szállítást megelőző napon. Az emlékeztetőben a csomagszám és - amennyiben utánvétes fizetési módot választottunk -az utánvét értéke is szerepel.
Utánvétes fizetési mód választása esetén 340 Ft értékű kezelési költség kerül felszámításra.
A Green Aqua a nagyobb méretű csomagok szállítását belföldre és külföldre is a DHL Express vagy a TNT segítségével végzi - a legtöbbször raklapos szállítással. Az angol nyelvű export árlista itt található.
A csomag kézbesítése
A GLS a csomagot a feladást követő munkanapon, és munkaidőben kézbesíti (a GLS depóvárosokban akár munkaidőn kívül is, 20 óráig). Amennyiben senki nem veszi át a csomagot, a futár értesítést hagy a postaládájában vagy felhívja Önt. Az írásos értesítésen a GLS központi ügyfélszolgálati telefonszáma (06-29-88-67-00 vagy 06-20-890-0660) mellett a futár saját telefonszáma is szerepel. Ha ezt felhívja, biztosan meg tudnak beszélni olyan időponton és helyszínt, ahol az átadás-átvétel gond nélkül lebonyolítható.
A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek, hiszen anyagilag is érdekeltek abban, hogy a címzetthez a leggyorsabban eljusson a csomag. Ha nem sikerül felvenni a kapcsolatot Önnel, a csomagot 5 napig a legközelebbi GLS depóban (GLS depovárosok listája) tárolják. A futár az 5 nap alatt ismételten megpróbálja a kézbesíteni azt. Ha ismételten nem tud Önnel kapcsolatba lépni, és senki nem jelentkezik a Depóban tárolt csomagért, akkor a GLS visszaszállítja azt a Green Aqua Kft.-nek.
Speciális termékek szállítása
A speciális termékekre a normál termékektől eltérő szállítási feltételek vonatkoznak. Kérjük, rendelés előtt olvassa el, hogy a megfelelő átvételi lehetőséget választhassa, illetve a kiszállítás időpontjáról tájékozódhasson.
NEHÉZ BÚTOROK, AKVÁRIUMOK SZÁLLÍTÁSA
A GLS futárszolgálattal csak egy bizonyos méret alatti csomagok szállítására van lehetőség, ezért néhány extrém esetben (pl. nagyméretű akváriumok, bútorok, stb.) egyedi szállítási ajánlatot adunk. A csomagot csak azután küldjük ki, hogy az ügyfeleink elfogadták a díjkalkulációt.
NÖVÉNYEK RENDELÉSE ÉS SZÁLLÍTÁSI IDEJE
A célunk az, hogy a megrendelt növények mielőbb az Ön otthonába kerüljenek, ezért a növényeket közvetlen gyártóktól rendeljük (hetente) és a beérkezés után a GLS futárszolgálattal küldjük Önnek. Kérjük, olvassa el a növényvásárlási tájékoztatót.
VESZÉLYES ANYAGOK, ÁLLATOK SZÁLLÍTÁSA
Értesítjük ügyfeleinket, hogy társaságunk a hatályos jogszabályok szerint veszélyes terméket és élő állatot futárszolgálattal nem küld ki. Az ilyen megrendelések személyesen vehetők át a boltunkban - az előzetes értesítésünket követően.
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL BUDAPESTI BOLTUNKBAN
A megrendeléskor lehetőség van a budapesti boltunkban történő személyes átvételt is választani. Amennyiben rendelését személyes átvétellel rendelte meg, abban az esetben a csomagot üzletünkből veheti át nyitvatartási időben. - munkanapokon hétfőtől péntekig 10-17 óráig, szombaton 10-13 óráig.
FONTOS! Nagyobb termékeink kiszállítását (akvárium, bútor) szállítmányozási partnerrel végeztetjük. A kiszállítás lakáscímre való eljuttatást jelent ameddig a teherautó be tud hajtani. Lakásba való felszállításról ebben az esetben Önnek kell gondoskodnia.
MINDIG ELLENŐRIZZE A CSOMAGOT ÁTVÉTELKOR!
Ha külsérelmi nyomot (pl. kifolyt növénytáp, benyomódott csomag-sarok, szakadás, stb.) lát a csomagon, akkor a futár jelenlétében kárfelvételi jegyzőkönyvet kell felvenni. A sértetlennek tűnő csomagokat a futár távozását követően azonnal célszerű kibontani és az esetleges kívülről nem látható sérüléseket készhezvételtől számított 48 órán belül jelezni kell a Green Aqua központi telefonszámán. A szállítás közben megsérült termékek cseréjét csak abban az esetben tudjuk garantálni, ha az átvételkor készült jegyzőkönyv a sérülésről 48 órán belül eljutott hozzánk.
GLS Flex Delivery Service
A GLS FLEX DELIVERY SERVICE bővíti a csomag-átvételi és értesítési lehetőségeket a GLS Depovárosok esetében (GLS depovárosok listája)!
Kényelmi szolgáltatások
A csomagot igény szerint munkaidő után is kézbesíti a GLS (17-20 óra között) - a GLS depovárosokban!
A csomag a címzett rendelkezése alapján GLS CsomagPontokban is átvehető.
A címzett két (!) SMS-t és/vagy email-t is kap. Az elsőben a következő munkanapi kiszállítás ténye és az esetleges utánvét összege.
A második SMS a kiszállítás reggelén a kiszállítás 3 órás időablakát tartalmazza, a futár telefonszámával együtt.
15 perccel a kézbesítési kísérletet követően a címzett elektronikus értesítést kap és interneten rendelkezhet a csomag sorsáról.
Sikertelen kézbesítés esetén
Új időpont adható meg online
Másik kézbesítési cím is megadható
Kiválaszható egy CsomagPont az átvételhez
Egy közeli GLS depóban is átvehető a csomag.
A csomag átvétele interneten visszautasítható.
Mi a teendő személyes átvétel esetén?
A rendeléseket minden esetben feldoldozzuk, előkészítjük. Ezért a személyes átvételes csomagoknál a feldolgozás után értesítjük a megrendelőt az átvétel lehetséges időpontjáról. A személyes átvételre rendelt csomagokat 1 hétig áll módunkban tárolni. Kérjük addig gondoskodjon az elszállításról. 1 hét után a rendelt csomagot automatikusan visszatároljuk és a rendelése törlésre kerül.
Üzletünk címe:
1119 Budapest, Major köz 12. - Telefon: 06-1-6104627
Szállítási határidők
Webáruházunk több mint 20 beszállító termékeit kínálja. A termékek jelentős része állandóan van készleten, ám egy kisebb részüket nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2-5 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.
MINDEN esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) önhibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a megrendelő igényeit tőlünk vagy besszállítónktól eredő hiba miatt nem sikerül kielégíteni, maximális flexibilitással és pénz visszafizetési garanciával kezelünk!
Speciális nagy méretű termékek szállítása
A GLS futárszolgálattal csak egy bizonyos méret szállítására van lehetőség. Néhány extrém esetben ezért egyedi szállítás szükséges. Tipikusan ilyenek a nagy méretű akváriumok és bútorok. Ezeket egyedi kalkuláció alapján szállítjuk, természetesen az ügyféllel történt egyeztetés után.
A megrendelt csomagok kiszállításával kapcsolatban a Green Aqua raktárat hívhatja a 06 30 4778280-as telefonszámon.
A nagyméretű csomagok szállítási költségét a weboldalunk automatikusan számolja. Az esetlegesen ki nem számolt extra méretű szállítmányok díját a megrendelés beérkezése után automatikusan kiszámítjuk és a csomag elküldése előtt minden esetben személyesen egyeztetünk ügyfeleinkkel.
Kérdése vagy megjegyzése van? Kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.