A terméket hozzáadtuk a kosarához
Garanciális ügyintézés
Amennyiben bármely nálunk vásárolt termékkel kapcsolatban garanciális problémája van, kérjük, jelezze e-mailben. Leveléhez csatolja a vásárlást igazoló számlát, valamint részletesen írja le a hibajelenséget. Kollégáink rövid időn belül felveszik Önnel a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban.
Sok esetben nincs szükség a termék szervizelésére, ezért javasoljuk, hogy mielőtt eljuttatná hozzánk a terméket, jelezze a problémát, hogy segítséget tudjunk nyújtani.
Garanciaidőn túli javításokban is tudunk segíteni, ilyen esetben szintén kérjük, e-mailben jelezze először a problémát.
Garanciával, szavatossággal és jótállással kapcsolatban részletesen itt olvashat.
Szerviz díjaink
Alkatrész csere/beszerelés - bruttó 3.000 Ft
- tömítések, rotorok stb. cseréje
- CO2 rendszer összeszerelése
FONTOS! A fent megjelölt ár csak a szolgáltatást fedezi, a felhasznált anyagok külön kerülnek felszámolásra!
Vélt hiba feltárása - bruttó 3.000 Ft
- Garanciaidőn belül kerülhet felszámításra, ha a hibásnak vélt termékről kiderül, hogy hibátlan.
- Például szűrők teljesítménycsökkenése takarítás hiánya miatt.
Eszköz bevizsgálása - bruttó 3.000 Ft
- Garanciaidőn túli meghibásodás esetén a hiba megállapítása.
Számla/garancialevél pótlása - bruttó 1.500 Ft
Elvesztett számla/garancialevél pótlásához kérjük, minden esetben adja meg a vásárlás pontos dátumát és módját (webes megrendelés vagy személyes bolti vásárlás), névre szóló számla esetén a vevő neve (cég esetén cégnév és vásárláskor megjelölt kapcsolattartó). Ezen információk nélkül a számla/garancialevél pótlása nem lehetséges.
FONTOS! Számlák és garancialevelek pótlását nem tudjuk garantálni, például a nem névre kért számlák beazonosítása nem mindig lehetséges!