CLICK HERE for international orders.

INGYENES SZÁLLÍTÁS 19.900FT FELETT!

Kérdése van? Segítünk!
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:
Tel.: +3616104627 - Írjon nekünk: Email
Boltunk címe: 1119 Budapest, Major köz 12.
Nyitvatartás: H-P:10-17, Sz:10-13

Garanciális ügyintézés

Amennyiben bármely nálunk vásárolt termékkel kapcsolatban garanciális problémája van, kérjük, jelezze e-mailben. Leveléhez csatolja a vásárlást igazoló számlát, valamint részletesen írja le a hibajelenséget. Kollégáink rövid időn belül felveszik Önnel a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban.

Sok esetben nincs szükség a termék szervizelésére, ezért javasoljuk, hogy mielőtt eljuttatná hozzánk a terméket, jelezze a problémát, hogy segítséget tudjunk nyújtani.
Garanciaidőn túli javításokban is tudunk segíteni, ilyen esetben szintén kérjük, e-mailben jelezze először a problémát.

Garanciával, szavatossággal és jótállással kapcsolatban részletesen itt olvashat.

Szerviz díjaink

Alkatrész csere/beszerelés - bruttó 3.000 Ft
  • tömítések, rotorok stb. cseréje
  • CO2 rendszer összeszerelése

FONTOS! A fent megjelölt ár csak a szolgáltatást fedezi, a felhasznált anyagok külön kerülnek felszámolásra!

Vélt hiba feltárása - bruttó 3.000 Ft
  • Garanciaidőn belül kerülhet felszámításra, ha a hibásnak vélt termékről kiderül, hogy hibátlan.
  • Például szűrők teljesítménycsökkenése takarítás hiánya miatt.
Eszköz bevizsgálása - bruttó 3.000 Ft
  • Garanciaidőn túli meghibásodás esetén a hiba megállapítása.
Számla/garancialevél pótlása - bruttó 1.500 Ft

Elvesztett számla/garancialevél pótlásához kérjük, minden esetben adja meg a vásárlás pontos dátumát és módját (webes megrendelés vagy személyes bolti vásárlás), névre szóló számla esetén a vevő neve (cég esetén cégnév és vásárláskor megjelölt kapcsolattartó). Ezen információk nélkül a számla/garancialevél pótlása nem lehetséges.

FONTOS! Számlák és garancialevelek pótlását nem tudjuk garantálni, például a nem névre kért számlák beazonosítása nem mindig lehetséges!

 

Ugrás fel